מהי הרושמת?
הרושמת היא מערכת ניהול לקוחות המתפקדת כמו מזכירה-עוזרת אישית אשר יוצרת תיקי לקוחות בצורה אוטומטית, מקליטה, מתמללת ומסכמת שיחות.
עם יכולת זו הרושמת מאפשרת לכם להמשיך את יום העבודה מבלי לדאוג שתפספסו לקוחות או שתישכחו דברים חשובים שנאמרו בשיחה.
בנוסף המערכת מסתנכרנת עם אנשי הקשר והיומן על מנת לנהל לקוחות ומשימות בצורה יעילה, קלה ונוחה.
איך הרושמת עובדת?
הרושמת "יושבת" על קו הטלפון שלכם וכאשר יוצאת/נכנסת שיחה המערכת יוצרת תיק לקוח,
מקליטה, מתמללת ומסכמת את השיחה, כך שכבר במעמד השיחה תוכלו לעדכן ולנהל משימות.
אם תאמרו את מילת הקוד ״רשמתי״ במהלך השיחה, הרושמת תשלח אליכם לווטסאפ סיכום שיחה עם משימות לביצוע.
כמו כן אם תאמרו במהלך השיחה ״אחזור אליך״ הרושמת בסוף השיחה תזכיר לך לחזור אל אותו אדם.
כל שיחה נוספת שתתקיים עם אותו מספר תישמר בצורה אוטומטית בתוך תיק לקוח קיים ותמויין בסדר כרונולוגי.
מתוך כל תיק לקוח תוכלו לחייג, לשלוח הודעת ווצאפ, ולנווט לכתובת הלקוח
והמשימות שיוגדרו על ידכם יסונכרנו ביומן איתו אתם רגילים לעבוד.
לאיזה שפה הרושמת מתמללת שיחות?
כרגע רק לעברית.
איך התמלול עובד?
שיחה עד 20 דק' תתומלל במלואה, בשיחה מעל 20 ד׳ יתומללו 10 דק׳ ראשונות ו10 דק׳ אחרונות.
בכל אופן ההקלטה תהיה במלואה!
* שירות אקסטרה לתמלול של כל אורך השיחה אפשרית ברכישת חבילת 500 ד׳ק שיחה בעלות של 100 ש״ח + מע״מ.
מה קורה כאשר מתקשרים אלי ואיני זמין מכל סיבה שהיא?
הרושמת תדאג לשלוח הודעת וואטסאפ ללקוח חדש (לקוח חדש=לא נמצא ברשימת אנשי הקשר)
עם טופס למילוי פרטים וכמובן לעדכן גם אתכם.
בנוסף תוכלו לראות את השיחה שלא נענתה בתוך הרושמת.
האם הרושמת מקליטה ומתמללת גם שיחות וועידה?
אכן כן!
האם הרושמת יכולה להתממשק למערכות אחרות?
אכן כן, יש לנו חיבור API.
האם הצד השני בשיחה יודע שהוא מוקלט?
לא. אין על כך שום התראה.
האם ניתן לבחור מספר שלא יכנס לרושמת?
כן. ניתן להגדיר מספרים "פרטיים" כמו למשל בני משפחה וחברים וזאת בכדי ליצור יומן שיחות מקצועי.
האם זאת אפליקציה?
כן. הרושמת היא אפליקציית webapp וניתן לפתוח אותה דרך כל מכשיר נייד/נייח המחובר לאינטרנט.
איפה המידע שלי נשמר?
בענן המאובטח של Google GCP.
למי יש גישה למידע?
המידע אינו משותף ולא נמכר לשום גורם חיצוני, ישנם חוקים ומידור מחמירים שאנו כפופים להם עפ"י הסכם פרטיות.
איך מצטרפים?
משאירים פרטים ונציג יצור איתכם קשר בהקדם האפשרי.
מה עלות השירות?
350 ש"ח לחודש + מע"מ ללא התחייבות.
*במידה ורוצים יותר ממנוי 1 יש מחיר מופחת.
מהם תנאי התשלום?
הוראת קבע בנקאית/באשראי.
מה קורה למידע שלי לאחר שאני מתנתק מהשירות?
ניתן לבקש לייצא אותו על ידי שליחת בקשה לכך למייל info@haro.co.il. המידע נשמר בGCP למשך 30 יום מהודעת ההתנתקות.
יש לכם שאלה? נשמח לענות