top of page

שאלות נפוצות

מהי הרושמת? 
הרושמת היא מערכת ניהול לקוחות המתפקדת כמו מזכירה-עוזרת אישית אשר יוצרת תיקי לקוחות בצורה אוטומטית, מקליטה ומתמללת שיחות.
עם יכולת זו הרושמת מאפשרת לכם להמשיך את יום העבודה מבלי לדאוג שתפספסו לקוחות או שתישכחו דברים חשובים שנאמרו בשיחה.
בנוסף המערכת מסתנכרנת עם אנשי הקשר והיומן על מנת לנהל לקוחות ומשימות בצורה יעילה, קלה ונוחה.

איך זה עובד? 
הרושמת "יושבת" על קו הטלפון שלכם וכאשר יוצאת/נכנסת שיחה המערכת יוצרת תיק לקוח, 
מקליטה ומתמללת את השיחה, כך שכבר במעמד השיחה תוכלו לעדכן ולנהל משימות.
כל שיחה נוספת שתתקיים עם אותו מספר תישמר בצורה אוטומטית בתוך תיק לקוח קיים ותמויין בסדר כרונולוגי. 
מתוך כל תיק לקוח תוכלו לחייג, לשלוח הודעת ווצאפ, ולנווט לכתובת הלקוח

והמשימות שיוגדרו על ידכם יסונכרנו ביומן איתו אתם רגילים לעבוד.
 

לאיזה שפה הרושמת מתמללת שיחות?
כרגע רק לעברית. 

עלולים להיות אי דיוקים בתימלול מכיוון שאיכות התמלול מושפעת מסגנון השיחה.
כלומר רעשי רקע, ריבוי משתתפים ומבנה שיחה משתנה. בנוסף, לעיתים התימלול יהיה על סמך צליל ולא לפי משמעות.
שיחה עד 4 דק' תתומלל במלואה, בשיחה מעל 4 ד׳ יתומללו 2 דק׳ ראשונות ו2 דק׳ אחרונות.
שיחה מעל 45 דק׳ לא תתומלל ותוצג הקלטה בלבד. 


מה קורה אם לא עניתי לשיחה?
הרושמת תדאג לשלוח הודעת ווצאפ ללקוח חדש בחוסר מענה.
בנוסף כמובן שתראו שיחה שלא נענתה בתוך הרושמת.
בנוסף הרושמת תדווח לכם על כל השיחות שלא נענו כאשר אתם באיזור בלי קליטה/בלי סוללה.

האם צריך להחליף מספר טלפון כדי להצטרף לרושמת? 

לא. ניתן לחבר לרושמת כל מספר.

האם הצד השני בשיחה יודע שהוא מוקלט?
לא. אין על כך שום התראה.

האם ניתן לבחור מספר שלא יכנס לרושמת? 
כן. ניתן להגדיר מספרים "פרטיים" כמו למשל בני משפחה בכדי ליצור יומן שיחות מקצועי.

האם זאת אפליקציה?

כן. הרושמת היא אפליקציית webapp וניתן לפתוח אותה דרך כל מכשיר נייד/נייח המחובר לאינטרנט. 

איפה המידע שלי נשמר? 

בענן המאובטח של Google GCP.

למי יש גישה למידע?
המידע אינו משותף ולא נמכר לשום גורם חיצוני, ישנם חוקים ומידור מחמירים שאנו כפופים להם עפ"י הסכם פרטיות.

 

איך מצטרפים?
משאירים פרטים ונציג יצור איתכם קשר להתאמת המסלול הרלוונטי עבורכם.

 

מה עלות השירות?
299 ש"ח לחודש + מע"מ ללא התחייבות למסלול המורחב.

49 ש״ח לחודש + מע״מ ללא התחייבות למסלול בסיסי.

מהם תנאי התשלום?

הוראת קבע בנקאית/באשראי.

מה קורה למידע שלי לאחר שאני מתנתק מהשירות? 
ניתן לבקש לייצא אותו על ידי שליחת בקשה לכך למייל info@haro.co.il. המידע נשמר בGCP למשך 30 יום מהודעת ההתנתקות.

 

יש לכם שאלה? נשמח לענות

bottom of page